Boditein nakupujte z BREZPLAČNO dostavo SEDAJ TUDI NA DOM!
0
na mesec

Jeujura Tradicionalne igre 2 v 1

Jeujura Tradicionalne igre 2 v 1

Številka: 25458007
Partnerska prodaja
Tabla z dvema igrama. Vključuje gosko in različico igre Človek ne jezi se s figuricami konja. Celoten opis
27,60 €
Partner: VISO TRADE

Partnerska zaloga 5+ artikli

13.5.2024 - 15.5.2024 predvidena dostava na dom
 

Artikli partnerja VISO TRADE

Za prodajo odgovarja mimovrste=), vključno z morebitnimi reklamacijami ali vračili artiklov.
Partner pošlje artikle v ločeni pošiljki.
Način in ceno dostave določi partner.
Številka: 25458007

Predstavitev

Tabla z dvema igrama. Vključuje gosko in različico igre Človek ne jezi se s figuricami konja. Komplet je izdelan v Franciji iz masivnega bukovega in borovega lesa francoskega porekla. Deli so obdelani izključno z barvami in laki na vodni osnovi. Glavne značilnosti:za 2–4 igralce8 figur konj, 4 figure gosi in 2 kockivsi deli so izdelani iz masivnega lesaizdelano v Franciji Pravila igre. Vse figure se pred začetkom igre postavijo v začetno hišico, ki je označena z enako barvo, kot so figure. Igra se igra v smeri urinega kazalca. Igralci v vsakem krogu mečejo kocko. Figurice premaknite po številu točk, ki so padle pri metu kocke. Če se figura znajde na polju, ki ga zaseda druga figura, se odstrani iz igre in vrne v hišo. Na polje, ki ga zaseda druga figura, ni mogoče vstopiti. Če želi igralec v igro postaviti novo figuro, mora vreči šestico. Če igralec nima figure v igri, meče, dokler ne dobi šestice, vendar ne več kot trikrat. Če vrže šestico, konja postavi na začetni kvadrat hleva in ponovno igra. Za konec kroga mora igralec premakniti svojega konja na vsa polja hleva, označena od 1 do 6. Igra z gosjo. Pred začetkom igre si vsak igralec izbere svojo figuro goske. Nato vsak igralec hkrati vrže obe kocki. Začne igralec, ki je vrgel največjo številko. Figurice premikajte po številu točk, ki so padle pri metu kocke. Če končate na polju s sliko goske, imate srečo – premaknite svojo figuro še enkrat za enako število polj. Če v prvem poteku vržeš šestico in trojko, se premakneš na kvadrat 26. Če vržeš štirico in petko, se premakneš na kvadrat 53. Če stopiš na kvadrat 6, se premakneš na kvadrat 12. Na kvadratu 22 se morate premakniti za 3 polja nazaj.če želite pr iti iz vodnjaka na kvadratu 30, morate vrečišestko. na kvadratu 35 pridete v hotel, kjer stojite en krog.labirintna kvadratu 42 vas pošlje nazaj na kvadrat 31.V zaporu na kvadratu 52 stojite dva kroga.Na kvadratu 58 se izgubite v ječi in se morate vrniti na začetek.Če vržete številko, ki bi vas popeljala za kvadrat 63, se morate na igralni plošči premakniti za toliko polj nazaj.