Boditein nakupujte z BREZPLAČNO dostavo SEDAJ TUDI NA DOM!
0
na mesec

JOKOMISIADA Set iger 18v1 namizna igra Šah Gr0081

JOKOMISIADA Set iger 18v1 namizna igra Šah Gr0081

Številka: 28241512
Partnerska prodaja
Set 18 iger: Tek čez ovire, Devet morskih mož, Vsepovsod, Nogomet, Gosi, Manji šahovska pot, Vesolje – tveganje, Šah – vlak, Baseball, Ludo, Šah, Triktrak, Dame, Kitajske dame, Kače in lestve, Dirka, Dirka F1 Celoten opis
12,10 €

Trenutno ni na zalogi

Artikli partnerja SEVERNOGROUP Sp. z o.o. SI

Za prodajo odgovarja mimovrste=), vključno z morebitnimi reklamacijami ali vračili artiklov.
Partner pošlje artikle v ločeni pošiljki.
Način in ceno dostave določi partner. Osebni prevzem partnerskih artiklov v mimovrste=) trgovinah ni mogoč.
Številka: 28241512

Predstavitev

Set 18 iger: Tek čez ovire, Devet morskih mož, Vsepovsod, Nogomet, Gosi, Manji šahovska pot, Vesolje – tveganje, Šah – vlak, Baseball, Ludo, Šah, Triktrak, Dame, Kitajske dame, Kače in lestve, Dirka, Dirka F1

Magnetna šahovnica dodatno deluje kot škatla za pešce in kocke. Eden najučinkovitejših načinov za razvijanje medosebnih spretnosti pri otrocih je igranje različnih iger z bližnjimi. Namizne igre, igre s kartami in druge razvijajo inteligenco, sposobnost učinkovitega govora ter sporočanja svojih namenov in želja drugim. Igre so odličen način za zabavo z bližnjimi. Zahvaljujoč takšnim igram, lahko otroci, preživijo več časa s svojimi starši.

Set vsebuje:
  • 8 obojestranskih desk (18 cm x 19 cm)
  • magnetno šahovnico – damo (19 cm x 19,5 cm), ki deluje kot škatla za peške in kocke
  • peške za šah (32 kos. )
  • peščice – žetoni (22 kosov)
  • zelene peščice (6 kosov)
  • rdeče peščice (6 kosov)
  • kocke (5 kosov)

Tekmovanje z ovirami – zmaga igralec, ki prvi postavi svojo pešico na zadnje polje igralne steze. Toda pozor, na poti vas čakajo številne težave in ovire.

Vse – zmaga igralec, ki prvi postavi svojo pešico na zadnje polje igralne steze. Toda pozor, na poti vas čakajo številne težave in ovire.

Nine Morris Men – cilj igre je, da nasprotni igralec ostane z manj kot tremi pešci ali, kot pri šahovnici, da ne more narediti nobene legitimne poteze. 

Fotbal – cilj igre je doseči „touchdown“, tj. postaviti žogo (pešca) na nasprotnikovo polje številka 2.

Gose – cilj igre je čim hitreje priti do konca igralne plošče. Pri tem se morate izogibati nesrečnim poljem in poskušati stati na srečnih poljih.

Manji - zmaga igralec, ki prvi postavi dve peščici na sredinsko polje.

Route Chess – zmaga igralec, ki prvi postavi dve peščici na sredinsko polje. Igralci se po igralni plošči premikajo v smeri urinega kazalca. Uporabljajo lahko tudi bližnjice. – puščice, ki omogočajo gibanje pešcev določene barve po igralni plošči.

Kosmos – podvig – igralčeva naloga je raziskovanje planetov, najdragocenejših in največjih zvezdnih sistemov na razburljivih odpravah.

Šah trenutka – Igralci premikajo svoje pešce po igralni plošči glede na število pik na kocki. Zmaga igralec, ki prvi pride do zadnjega polja igralne plošče.

Basket – V igri je treba dosegati točke in preprečiti nasprotni ekipi, da bi jih dosegla. Ekipe se izmenjujejo v določenih vlogah. Ena ekipa napada in poskuša doseči točke, druga pa poskuša ovirati. Nato se vlogi zamenjata.

Ludo - je tradicionalna kitajska igra v novi različici, pravila pa ostajajo nespremenjena.

Šah – igra se igra na šahovnici s 64 polji (8×8), kjer so udeleženci (figure, pešci) postavljeni na določen način in dodeljeni vsakemu od obeh igralcev.

Tryktrak – igra vključuje premikanje pešcev glede na število vrženih kock po igralni plošči s 24 polji. Zmagovalec je tisti, ki prvi odstrani vse svoje pešce z igralne plošče.

Warrows – Cilj igre je zrušiti vse nasprotnikove pešce.

Kitajska dama – Število igralcev 2 ali 3. Rekviziti – deska s podobo zvezde, zmaga tisti, ki prvi pripelje vse svoje pešce na nasprotno stran zvezde.

Hade in lestve - z metanjem določenega števila pik na kocki preidete eno polje naenkrat na igralni plošči.

Race - je tradicionalna, preprosta namizna igra, ki jo dobro poznamo vsi. Zmagovalec je tisti, ki ima največ sreče pri metu kocke in prvi pride do cilja.

Dirka F1 – zmagovalec je igralec, ki ima največ sreče pri metanju kock in prvi doseže ciljno črto (zadnje polje na plošči). Na poti do cilja morajo igralci premagati številne težave in ovire.