Znamka
Cena
Nalepka
Razpoložljivost
Dobavitelj
Kategorije igre
Priporočena starost
Dovoljenje / Licenca
Število udeležencev
- ×Kategorije igreotroške igre
Zabavna družabna igra s kartami Dobble je spretnostna igra, pri kateri sta opazovanje in refleksi najpomembnejši vrlini. Zabavna igra za vso družino.
na voljo predvidoma: 5.6. - 6.6.
Hitra igra ugibanja „Kaj sem jaz? " se vrača v svoji drugi izdaji! Hedbanz podjetja Spin Master Games je zabava za vso družino! V tej novi igri je 6 novih naglavnih trakov: dinozaver, narval, robot, roža, metulj in možgani. Prav tako so na karticah povsem nove ilustracije, kot sta "Jaz sem sončna očala“ ali „Jaz sem kača“. Postavljajte ustvarjalna vprašanja, kot je „Ali sem pica?“ ali „Sem pes?“, da bi ugotovili, kaj je na kartici kategorije živali, predmetov ali hrane. Igra Hedbanz je preprosta: preprosto vzemite kartico, jo položite in igrajte!
na voljo predvidoma: 5.6.
Motorična igra za najmanjše. Otrok jemlje magnetne črve iz debla drevesa s pomočjo palme s koncem magnetnega kljuna. Igra je narejena v kombinaciji kakovostnega lesa in plastike.
na voljo predvidoma: 5.6.
Zabavna igra, kjer otroci lovijo ribe. Barvne lesene ribice imajo vgrajen kovinski delček, za katerega jih lahko ulovite z magnetno ribiško palico. Igra je primerna za treniranje motorike in potrpežljivosti.
na voljo predvidoma: 5.6.
Družabna igra Sink N' Sand je nadvse domiselna igra v kombinaciji s kinetičnim peskom. Vrzite kocko, izvlecite paličico iz rešetke ter postanite zmagovalec.
na voljo predvidoma: 3.6.
Cilj igre je potopiti nasprotnikove ladje.
na voljo predvidoma: 3.6.
Smart Games igra Ujemi duha prinaša 60 zabavnih izzivov. Primerna je za starejše od 6. let starosti.
Trenutno ni na zalogi
Človek, ne norčuj se! je sodobna različica igre Človek, ne jezi se! Komplet vsebuje igralno ploščo, 6 figuric, kocko in 56 kartic z opravili.
na voljo predvidoma: 7.6.
Tekmovanje, zabava in navdušenje za vso družino.
na voljo predvidoma: 10.6. - 12.6.
Razburljiva igra za vso družino. Igralci mečejo kocke. Z vsakim krogom se potegno deščice iz stolpa z barvo, ki ustreza barvi na kocki. Ploščico, ki se jo potegne, se odloži. Tukaj je tudi postavljena časovna meja za vlečenje kamna, ki jo spremlja pospešujoč pisk. Če ne doseže omejitve, bo elektronska podlaga stolp spustila.
na voljo predvidoma: 3.6.
Z lesenimi palicami lahko s pomočjo magneta ujamemo različne ribe in jih nato spet vrnemo na svoje mesto.
na voljo predvidoma: 3.6.
Lesen Človek ne jezi se! z motivom živali. Naloga igralcev je, da z vsemi svojimi figurami iste barve, uspešno pridejo v svojo hiško. Kdor prvi uspe, zmaga.
na voljo predvidoma: 10.6.