Der Panzerjäger Ferdinand

Der Panzerjäger Ferdinand

Številka: 21714002
Partnerska prodaja
Nachdem Henschels Version des schweren Kampfpanzers „Tiger“ den Vorzug vor dem Entwurf von Professor Ferdinand Porsche erhalten hatte, sollten die rund hundert übrig gebliebenen Fahrgestelle des „Porsche-Tiger“ die Grundlage für einen neuen Panzerjäg .. Celoten opis
41,01 €
Vključno z DDV
Partner: LIBRISTO

Partnerska zaloga 5 artikli

14.12. - 16.12. predvidena dostava na dom
 

Artikli partnerja LIBRISTO

Za prodajo odgovarja mimovrste=), vključno z morebitnimi reklamacijami ali vračili artiklov.
Partner pošlje artikle v ločeni pošiljki.
Način in ceno dostave določi partner.
Številka: 21714002

Predstavitev

Ta knjiga je v tujem jeziku: Nemščina


Lastnosti knjige
  • Jezik: Nemščina
  • Založnik: Motorbuch Verlag
  • Vezava: Knjiga – Trda vezava
  • Število strani: 208

Originalni opis knjige
Nachdem Henschels Version des schweren Kampfpanzers „Tiger“ den Vorzug vor dem Entwurf von Professor Ferdinand Porsche erhalten hatte, sollten die rund hundert übrig gebliebenen Fahrgestelle des „Porsche-Tiger“ die Grundlage für einen neuen Panzerjäger bilden – den Panzerjäger „Ferdinand“. Autor Michael Fröhlich schildert auf kompetente Weise alles Wissenswerte über Entstehung, Entwicklung, Technik, Bewaffnung und Schicksal dieses Jagdpanzers, von dem etwa 90 Stück gebaut und ab 1943 in den Kampfeinsatz geschickt wurden. Viele nie gesehene Illustrationen, technische Zeichnungen und Skizzen runden den Band ab.